ikramomm belirtilerinin çoğunu bende yaşıyorum bata 5 gün var, hayırlı sonuçlar alirialırız inş.
Bu arada yıkıcı eleştirilere de üzülme test zaten son noktadır netlik kazanmasında, sen bu belirtileri yaşayıp hamile olan var mı diye soruyorsun ve çok insani:) üzme kendini.