Ayseyavuz ikramomm benm adet dongum 40 gün benm ay sonnda olmam lazım ama bgn test yaptm pozitif çıktı inşallah seninde oyledr 🤭🤲
Naz2434 Ayseyavuz merhaba benimde adetim ya 35 yada 40 gün sonra oluyorum . Hamilelik için ovulasyon test ile mi ilerlediniz yoksa gün aralıklı ilişkimi oldu ?
xayssx kivirciginannesi yok:) 1 gün gecikmiştim zaten yanıltıcı olabiliyomuş 1 hafta sonra gittiğimde de 17 e düşmüştü sonrasnda da kanamam olmuştu
Emn_dgn Cigdemmom bazen ılımlı atacağınız bir yorum karşınızdakini heyecanlandırıp ümitlendirebilir peki hamile değilse diye düşünüyor musunuz hayal kırıklığı kimse yaşamasın bu işler kıyaslama ile olmaz 🙅♀️
erve_ Merhaba Bende aynı belirtilerle reglime 4 gün kala kan vermiştim 68 çıkmıştı şuan 11 haftalık hamileyim allahım isteyen herkese nasip etsin 🙏🏼
ikramomm erve_ inşallah amin erken diye gecikmesini bekliyorum hemen ümitlenip üzülmek istemiyorum inşallah belirtiler beni yanıltmaz 🙏🏻❤️
flowers ikramomm evet hamilesiniz diyebilir mi burda sizce biri. Bence test yapın gününüz gecince boyle strese sokuyorsunuz kendinizi
balpetegim_35 ikramomm bende kasık ağrısı yaşamıştım sabaha kadar adetim gelmeden önce. Çok fazla akıntım geliyordu . Adetime 4 gün kala erken gebelik testi yaptım silik çıktı . Sende öyle deneyebilirsin.
balpetegim_35 ikramomm evet 9 haftalık hamileyim erken gebelik testi sonucum da böyleydi . resimag.com/p1/759aad58ee76.png