ikramomm bende de aynı belirtiler vardı. Kasık ağrısı ve göğüs hassasiyeti, sertleşme. Normalde bende adet dönemi bunlar hiç olmazdı özellikle hassas göğüsler. O yüzden ben anlamıştım. Ama bu senin normalde nasıl olduğuna da bağlı bence. Açıkçası bende adet günü ve 3 gün öncesi testte çıkmamasına rağmen ısrarla hamileyim dedim, kan testi yaptırdım ve çıktı 😊 Bence bu süreci çok uzatma, insan hevesleniyor iyice. En iyisi git lan ver gecikti de zaten belli olur. Hayırlısı olsun hakkında 🙏