Betulnuri şuana kadar normal olarak gözüküyordu doktor kalp doktoruna da bi gözük anestezi sıkıntı yaşamasın bilgisi olsun dedi doğuştan kalp hastasıyımda o yüzden görünmem gerekiyor en son kontroldede kalp doktoru rahatlıkla normal doğrursun dedi ama ben yine kendimi sezeryanada hazırlıyorum öyle bir şey olursa şoke olmıyım diye 🤣