Aslanannesiayse Semashbl benimde sol taraftan vuruyor doktorda soluna yatmayı tavsiye ediyor ne yapmalıyım ?
Semashbl Aslanannesiayse İlla ki sola yatacaksin diye bir şey yok ağrın geçene kadar sağ tarafa yatsan da olur
Hill97 Betulnuri bence ayakta kalma doguma kadar gececegini zannetmiyorum kendini yorma benimde bir anda oldu hala gecmedi
Betulnuri Hill97 öyle yapmaya çalışıyorum inan temizliğimi de gün gün yapıyorum daha fazla ağrımasın diye
GozdeDeniz Betulnuri valla zorlanıyorum canım yürümek de artık ayaklarım taşımax oldu vücudumu geçen markete gittim 1,5 saatte anca gelebildim eve bazen öyle bir ağrı vuruyor ki sanki bıçak sağlanır gibi
Betulnuri Semashbl ahahah bende öyleydim sonra ütü masasını kısalttım ve oturduğum yerde yaptım sende öyle yap
emosevk Betulnuri hanımlar ben 6 aydır çekiyorum şuan 34. haftamdayım aylardır ne yürüyebiliyorum ne iş yapabiliyorum doğumdan sonra geçer inşallah ☺️
Betulnuri Minecavus aslında bende de bi kaç haftadır var ama ben geçer dedim bi de belini kütletenlerdendim ben o yüzden bu tarz ağrılarım oluyor diyordum ama çeken çok kişi varmış benim gibi demek mi hamilelikten hep
emosevk Betulnuri çektim kuzum ağrı kesici içebilirsin dedi sadece magnezyumu da 2 hafta önce verdi ama geçirmiyor rahatlattı biraz sadece bebiş bel kemiğime baskı yaptığı için ağrım olduğunu söylemişti.
ulviyedemirbas2 Betulnuri ah canım bende aynıyım yaa 30cu haftalardan bu yana şimdi 38cı haftadayız yıne aynı ama bende sol değil de sağ tarafta ne geze bılıyorsun ne yata bılıyorsun doktor magnezyum yazdı ama yıne fayda etmedı