Bende 7+4 üm en son 5+3 de gittim doktora keseyi gördük ama kalp atışını göremedik tabiki çok küçüktü ❤️ Bi haftamız var kontrole çok heyecan ve kaygıyla bekliyorum bulantı kasık ağrısı var. Bide farklı bi merak var bizde iki kese göründü biri çok iyi biri ona göre küçük doktor gelişebilirde kaybolabilirde dedi merakla haftayı bekliyorum ☺️