Tubatopll Betl Bende iki birşey yapıyorum hemen yoruluyorum hafta sonunu iple çektim çalışmak eziyet gibi geliyor şu sıralar
Momlife1 İlk olarak 4 gün önce 6+2 gittim bat tarihine göre ,6+6 çıktı ultrasonda kalp atışında duyduk çok şükür 2 hafta sonra tekrar gidicem sonra ayda bir inşallah 🙏
Gamzenur37- Tubatopll Benimde 7+5 6. Haftaya girdigim ilk günden beri deli gibi mide bulantı ve kusmam var. Ve tansiyonum hep düşük çok halsizim inşallah zamanla azalır çünkü çok halsiz yapiyo insani
Fato089910 Umutlabekle benle aynıyız cnm benim sabah ilk ultrason randevum sadece kanda çıkmıştı bakalım ne olck hayırlısı inşallah
MerakliAnne61 5+0 dan selamlar son adet tarihim 15 mart benimde henuz doktora gitmedim adetim 10 gun gecti 3 gun gectiginde betam 1050 idi bebde erkenden ogrenenlerdenim adete 5 gun kala erken idrar trstiyle cift cizgiyi gordum