beyzanur_kbn
Sana şöyle kısaca soyliyim. İki kaybim var.
Şuan 3 cuye hamileyim.
Eşim isteydi Medilife evine yakın diye hemen gittim odaya girmemle çıkmam bir oldu 3 dakika anca sürmüştür. Neyse sonra başka bir hastaneye gittik eşimle . Bişey sorucaz doktor bizi tersliyo . Bende doktora paramla rezilmi olcam. İlgi alakanız yok. Beni dinlemek zorundasınız. Benim sitrese girmemem gerek sizin yüzünüzden sitrese girdim dedim. Esimde şikayet etti o dengesizi. neyse araştırma yaptım reyap hastanesindeki doktorumu çok sevdim. Rabbim razı olsun. İnsan doktoruyla çekinmeden derdini anlatmalı. Onlar bizimle nekadar ilgilenirse evimize bebegimizle mutlu bir şekilde döneriz. 🥰