ogrencianne35 kızlar günaydın 🌸 hangi hastane de doğum yapacaksınız hangi doktora gidiyorsunuz ve doğum ücretleriniz nelerdir bilgisi olanlar paylaşabilir mi 💜
neesssli ogrencianne35 Memoriala gidiyorum. Çalışan yakını olduğum için indirimli olarak normal doğum 7800 sezeryan 9800 olarak belirlendi..
Feyza-nur ogrencianne35 benim doktorumun özel Muayanane si var ona gidiyorum ergün bilgiç ücreti 250 tl gebze özel medar da doğum yapacağım normal 3500 sezaryen 4000 tl
fatmacos ogrencianne35 İstanbul özel güngören hastanesine gidiyorum muayene ücreti 90 lira normal doğum 1700 sezaryen 2200 yada 2100 olması lazım ben normal olunca aklımda net normal kalmış
Hilal_cskn38 ogrencianne35 Kayseri acıbadem 8 bin TL orda doğum yapmam muayene de oraya gıdyorum oda 300 TL
Cansu-13 neesssli ben de oraya gidiyorum öznur hanıma 15 bin TL fiyat verdiler mayısta sezeryan doğum olacak
melikeyldrm_54 Feyza-nur benim doktorumda dışardan geliyo. Hatta burda biri sizin gibi demişti doktoruma sordum ekleme yapcakmısınız diye öyle bişey yokmuş, her yerde Farklı demekki.
Mertsmom Guzelannehnm mer Feyza-nur merhaba Ergün bey e mi gidiyorsunuz doğum fiyatını hastaneden mi yoksa Ergün bey den mi aldınız acaba
Ayskem Gamzeoztrk oradan memnun musunuz ben 1 kere gittim Ertuğrul beyi çok önerdiler ama doktor çok kalabalıktı birde sezeryan doğum çok vardı şuan Avrupa tıp merkezine gidiyorum
neesssli Cansu-13 oo şimdi gördüm yorumunuzu. Gerçekten fazlaymış. Çalışan yakını olduğum için bana da bu fiyat yoksa başka bir hastane düşünebilirdim. Bu arada ben de öznur hanıma gidiyorum 🥰
Gamzeoztrk Ayskem Ben Meral hanımdan çok memnunum Ertuğrul bey yoğun olduğu için bende ilk başka gidememistim 🥰
Cansukrb Ayskem Ertuğrul hoca gerçekten işini hakkıyla yapıyor ve çok yoğun randevu almadan gidersen çok bekliyorsun ve muayene olmadan bile gidiyorsun ya gece 12de gidicen yada sabah 7de sıra almak için