Bende bağlar hastenesinde hakan küsen e gidiyorum çok memnunum .Veyis hoca gitmiştim hamile olmadan önce hsg çekmişti çok olumsuz konuştu ameliyat dedi tüp bebek dedi içimi çok kararttı 3_4 ay bekledim herhangi bir tedavi olmadan kendiliginden hamile kaldım.ona kalsaydı hem ameliyat olacaktım üstüne tüm bebek tedavisinde olacaktım