demioz [silindi] evet gecenin üçünde geldi sezaryene karar verdi ameliyatı kendi yaptı memnun kaldım ama bende sezaryenden sonra gaz sorunu oluştu
NesssE Derinim21 çok teşekkür ederim evet gerçekten çok fazla ücreti. Artık sonuna geldim birdakine ben de gidemem
demioz [silindi] sezaryen için normalde 3000 istiyorlardı gece olduğu için 4bin verdik normal doğumla aynı diye biliyorum
058elf Gamze_zeynep canım eşim emniyette genesis ve memorialde kurum indirimi var diğer hastanelere gitmedm bilmiyorm. Yılbaşından önce genesis e gidiyodum 125 normal muayene ücretiydi biz emniyet indirimiyle 97,5₺ veriyorduk
mmk01 058elf Bn de ili kez Çetin beye gittim çok iyi bi doktor doğum ücreti 3500 epiduralde 750 yani toplam 4250 pahalı geldi bna bnde batı hastanesine bi bakıcam zozan hanıma
058elf mmk01 kaç haftalıksın canım, doğum ücretini hiç sormadım sadece muayene 125ti ama iyi ilgili bi doktor. dediğiniz doktoru da duydum ama hiç gitmedm ona da pahalı diyolardı muayene ücretine sanki doğum ne kadarmş orda
Masaliyam13 mmk01 merhabalar batı hastanesi zozan hanım gittim hiç memnun kalmadım 2 dk kontrol etti hiç bir şekilde ilgilenme yok çok soğuk biri yine de siz bilirsiniz
Erdem2121 mukaddesmasal doğurmadim. Ama doğum bilgisi veriyorlar normal doğum 450 hafta sonu olursa mesai dışı olduğu için 750 sezaryen 1300 isteğe bağlı sezaryen 1750 epidural normal doğum 2500
Erdem2121 mukaddesmasal sigortasız sormadm. Benim sigorta fiş ücreti 65 sigortasız 120 Hakan küsen e gidiyorum
mmk01 Masaliyam13 bnde gittim pazartesi günü soğukkanlı değildi de çok aceleciydi bakıp hemen çıkmak istiyor gbi tam anlamadım iyi mi kötü mü Bn Memorial Çetin öcala gidiyordum burdan biri yazmış ayrılmış diye elimde bi zozan hanım kaldı ona devam edicem mecburen