NesssE sizin doğuma çok az kalmış sezaryen mı yoksa normal doğum mu olacaksınız? Eğer sezaryen ise onda devam edin .Bower hastanesi sezaryeni 3500′e yapıyormuş memorialle yakın ücreti mesela .ama Çetin öcalda var memorial de onun daha uygun sanırım fiş ve doğum ücreti memnun kalan çok var aynı hastane de kalmamız da avantaj olur sizin için .bende Çetin beye gitmeyi düşünüyorum artık