Benim 29. haftamda TSH 5.5 çıktığında dahiliye uzmanım şöyle dedi:
“ tiroid sınırda evet, ona da düşük doz ilaç başlanması bebiş için de senin için de faydalı olur.. eskiden bu degerlerde hemen çok panik olurduk ama artık son yıllarda yayınlar çok ciddi sıkıntılar olmadıgını, ama yine de kontrollü gidilmesini öneriyor. En önemlisi ilk trimesterde hipotiroidi olmamak ki sen artık sona geldin”
2,5-3 gibi değerlerde çok panik yapmayın yani kızlar.