Aysecnr Hulyaebrar gebelikte tiroid problemleri çıkabiliyor ama gebelik sonrası çoğu kişide devam etmiyor,içiniz rahat olsun. Geçiçi bir durum olur inşallah.
Cansu101706 iremgoksel canım benim doktorum tiroit hormonunun önemli olduğunu belirtti. Benim 2. Dönemde düştü ama şimdi yine 3.19a çıktı 75ml hap kullanıyorum başta 25 mldi
iremgoksel Cansu101706 banada 75 verirsem ağır gelebilir 50 ile devam dedi hala devam ediyoruz ilaca 🥺
Bsrasrt19- Zeynpserra benim 55 çıkmıştı ve hamilelik riskli demişti doktorum ama 100 ml ilaç kullandım ve 1 ayda 8 e düşünebildim şimdi hedef 2.5 bakalım hayırlısı