Arkadaşlar hem atom tedavisi almis biri olarak hemde 5yildir endokrin takibinde tiroid tedavisi gören biri olarak soyluyorum, suanda da gebeyim levotiron 150lik kullanıyorum 3 ve 3,5 değerleri normal kabul edilir.4 ü gecmedikçe çok kafaniza takmayın gebelik disinda bile ideal seviye 4ü geçirmemektir. Her yazılanı ciddiye almayın