irorkay değeriniz iyi bebek 2.trimesterda kendi tiroidini üretmeye başlıyor zaten bu günlerde kimi doktor 3.5-4 üstünden sonra ilaç gerekli diye düşünüyor, zaten şu 2,5 altında olmalı muhabbetti son 10 yıldır uygulanan bir sistem endişelenecek birşey yok yükseliş yoksa,kullanmanız bu aşamada gerekmez ama her ay takip etmeye devam edin.