Marsa da ilk gebeliğimde Çaşdaş bey diye bi doktor vardı o kadar ilgiliydi ki özelde yapacaksan yaptırım dedi eşim ama ben o doktoru bırakıp özele gitmedim birde tanıdık vardı tek kişilik oda ayarladı çok memnun kalmıştım ama maalesef 4 sene önceydi bu şu an ikinci gebeliğim mehmet diye bi doktoru önerdiler gittim kalp atışı oluşmuşmu dedim dinletmedi sadece gösterdi bu kalbi dedi ilk ay o oldu 5 ay boyunca hiç görmedim usg ye bakıyor iyi diyor çekiyordu bıraktım artık marsayı