Benim ilk dogumum oldukça lüks ve özel bi hastanede oldu birsürü para verdim tamam çok güzeldi ama degmezmiş dedim diye e dogumumu görünce bence hastanenin önemi yok doktor ve vicdanına kalmış diye düşünüyorum ikinci yi de özelde düşünüyordum ama riskli olduğum için balcalıya sevk edildim iyikide edilmişim dedim ve çok güzel Dogum oldu ilgi alaka temizlik süperdi bilmiyorum bana denk gelmiş olabilir Şu an 3.gebeligim balcalı kabul eder mi diye gidip soruşturucam kabul etmezlerse ceyhanda özelde yapı cam mecbur ama özele para verdigine degmez acıyorum ben yani degmez şuan belki ilk gebeliginiz heves oluyor ama yaşamış biri olarak degmedigini anladım sizde haklısınız ilk heyecanı bizde öyleydik yaşayarak öğrendik