Adana’ya taşındım, hamile olduğumu öğrendim tam bilgim yok hastaneler hakkında falanda. O zaman 15 haftalığım ve inanılmaz kasıklarım ağrıyor gece olduğu için normal acile gitsem kadın doğum gibi ilgilenmiyorlar kesin serum takıp yollarlar dedim ve eşim Marsa diye bir kadın doğum hastanesi var seni oraya götüreyim mutlaka doktor vardır dedi, gittik. Bir gittim ki gelenler içler acısı. Bir kadin var ona çevresinden demişler ki senin doğurma zamanin gelmiş, bu da hadi beni dogurtun diye gelmiş ama daha 7 aylık. Sancısı vs de yok zaten konuştuğu da anlaşılmıyor eşim cono dedi 🤭 doktor da o ismi geçen beymiş Mehmet Selcuk Kerpiç tabi ben tanımıyorum. Adam diyor ki daha dogurmuyorsun tahminen 23 nisana doğumun görünüyor (2 ay kadar önce tabi bu olay) kadın hala diyor ki ee dogurtmuyon mu beni öyleyse hazır geldim fitil ver bari. Doktor ne fitili hanım, fitillik bir durumun yok diyince boşuna gelmiş olmayim ya doğurt ya fitil ver dedi ve çıldırdı adam bağırarak bunu buradan alın çürük ceviz beyinli bu, bana sayıyla mı verdiler bunu diye delirdi. Ben de saf saf bakıyorum kenarda oturmuş 🤦 bana döndü dert yanar gibi biri geliyor doğurt diyor biri geliyor oram ağrıyor buram ağrıyor diyor. Bunlar yüzünden gerçek doğuma düşüğe yetişemiyoruz dedi. İçimden diyorum birazdan bana soracak niye geldin diye nasıl diyeceğim ağrım var diye ee doğuruyorum da diyemem 15 haftalığım kesin bu adam hıncını benden alacak 😂 neyse korka korka derdimi anlattım gayet güzel konuştu hatta cinsiyeti de kesinleştirmek için sordum normalde acilde cinsiyet söylemem ama seni sevdim dedi onu da söyledi derin bir oh çekerek döndüm eve bir daha da gitmedim hiç 😂😂