Merveee34 merhaba bende ilk önce ada tıpta inan ilker arıkana gitmiştim. Açıkcası çok memnun kalmadım soğuktu ve ilgilenmedi yinede prof olduğu için devam edecektim fakat ada tıpın olanakları çok iyi değilmiş ayrıca sana veya bebeğe bişey olursa sorumluluk kabul etmeyip devlete yönlendiriyorlarmış Allah korusun tabiki olmasın ama her şeyi düşünmek lazım o yüzden ben üniversite hastanesi olduğu için medipole gidiyorum mine hanım inanılmaz anlayışlı, ilgili, bilgili ve güler yüzlü bir doktor. Sizin ayrıca dikkat etmeniz gerekiyor kesinlikle medipol derim ayrıca sezeryan ücreti 4400 tl. Hem fiyat hem olanaklar gayet güzel.