Mel-in7dain whatsaaptan filan yazıyorum bir sıkıntı olduğunda geçen mide bulantım için ilaç istedim yazdı whatsaaptan ilk doğumumu Marmara’da devlette yaptım şimdi hastalık var ailelerimiz riskli eşimde Yanımda olsun diye özel istedik ama böyle şeyler okuyunca üzülüyorum en nihayetinde para veriliyor .. ama ben dr bir sıkıntı görmedim ee tabi her gittiğimde aynı olmuyor ama O da zor bir gün geçirmiş olabilir diye düşünüyorum aslında en iyi drlar erkekler ama normal olduğu için rahat olamadığım için seçemiyorum kadında bile çekingenim