Ya adatıp Ünal beye gidiyordum bugün somurtkandı pek ilgilenmedi .ikili test yaptırmak istemediğimi duyunca biraz tavrı değişti .o an zaten işkillendim .biraz önce mesaj attım hocam demeyi unuttum folik asitim bitti diye niye söylemiyorsun muayene de diyor 😖😣😣halbuki o kadar alıştım ki .ilk muayenemde yarım saat 45 dakika falan muayene etti Herseyi inceledi .suan tavrından sonra çok soğudum gerçekten . Sürekli doktor değiştirmek istemiyorum .Başlarda bu hatayı yaptım hamileliğimi sonlandırmak isteyen Bile oldu .4.sezeryanım olacak ne yapacağımı bilmiyorum kafam durdu sanki . Emsey medipol Ersoy yüzyıl siz nerelere gidiyorsunuz ..ben diğer doğumları şifada yaptım . Memnun kaldım ama bu doğumda donanımlı hastane olması gerekiyor malum 4.sezeryan 🙄