Esosun dkbyk hepsinden yedim sonra şekerim çıkınca işlenmiş gıdaları yememeye çalıştım hep yakında doğum olcak inşallah gidelce pişirdiğin sürece hiçbir yemekte sıkıntı yok ama vitamini falan da yok keyfiye yersin😊🌸
[silindi] Sucuk yiyorum , babam yaptığı için içim rahat. Sosis çok nadir yiyorum. Ama pınarın, maretin şeker pembesi sosislerini değil. Salam yemiyorum.
mummy_mom dkbyk şinitzel yiyorum nuggetın en benzeri olarak .digerlerini yemiyorum agzima bile surmedim hamile kaldigimdan beri.doktorum asla yeme dedi.cigkofte de var yenmemesi gerekenler listesinde ama etsiz olarak bi gun yedim.doguma kadar çok istemezsem daha yemem.
Gozdealpu Normalde de misafir yoksa eve salam, sosis almam. Hamburger yiyorum nadiren. Çoğu zaman evde yapıyorum. Sucuk da kasaptan alıyoruz.
icedearth dkbyk bikaç kez pizzada yedim canım çektiğinde her gün yemezsek bir şey olmaz arada bir yemekten
Aysun1983 dkbyk ayda yılda bir denecek kadar yiyorum oda sadece salam ya da jambon hatta 2 ay üstüne bugün 2 dilim ilk defa yedim az evvel 😋😋
Deryaadem dkbyk ilk zamanlarda sosisli sandviç çekti canım O sürede yedim bı iki kez sürekli yemek ne kadar doğru bilemem uzmanlar önermiyor