turansmom1 dkbyk Sosis, nuget, sucuk gibi islenmemis gidalar yemedim 9 ay boyunca ,hamilikte zararlı. Nugeti yiyordum ben ama cigköfte yedikten sonra aşırı mide yakiyor cok tiksinmistim hamileyken.
[silindi] dkbyk salam sosis ve nugget normalde de sevmem yemiyorum sucugu da tostta ya da pizzada bazen cekiyor canm yiyorum iyi pisirip
mothers_baby2021 NAZ2333 Dardanel ton zararlı.Arsştordınız mı ?benim canım çok çekmişti . 1 tane yemiştim ama okuyunca bir daha yemediydim doktorunuza bi sorun isterseniz
mothers_baby2021 dkbyk sosis ve nugget dışındakileri yiyorum .Yağda kızartarak yumurta kırarak çiğ hali ile asla yiyemem sevmiyorum
Hakikitosunpasa dkbyk salam sosis cok severim ama eve almıyorum yememek icin sucukta eşime yaparsam ½ tane yerim haricinde hamburger filan haftada bi yerim genelde içmemek icin kolada almıyorum ama dışardan yersem kola içiyorum
Sarellem dkbyk sucuk market sucugu yemiyorum. El yapımı kasap sucugu yiyorum sadece. Diğerlerini yememeye gayret ediyorum.
naz_tugce dkbyk ben sucuk hariç diğerleri yiyen biri değilim hiçte sevmem evede sokmam o yüzden onları hiç aramadım ama sucuk istiyorumda yemiyorum suan
Bebekhemsiresi-1 dkbyk yemedim dikkat ettim doktorum da önermedi kesinlikle çünkü toksoplazma riski var. Bir tür bakteri ve bebeğe zarar verebilir tercih meselesi
Celibon dkbyk hiçbirini yemiyorum. Normalde de sevmezdim hamilelikte de çok şükür hiç canım istemedi😀
Buketkucuk dkbyk salam ve sosis çok nadirde olsa canım istediğinde falan iyi kızartılmış bir şekilde dana sosis ve dana salamsa eğer yiyorum. Fakat çok özlediğim ve önceden severek yediğim nuggetı hiç yemiyorum çünkü çok zararlı olduğunu biliyorum fakat doğum yaptığım gibi alıp yiyeceğim şeylerin başında geliyor🙈😋
birceefe dkbyk merhaba, 6.haftadayım. Öğrendiğim günden beri böyle şeyler yemiyorum. Normalde salam sucuk kızartma sürekli hayatındaydı. Çikolata-kahve ise gün içinde defalarca kez tüketirdim. Şimdi hiçbirini yemiyorum. Sadece kahve özlemi çekiyorum. Kafein direkt bebeğimize geçtiği için çayı bile su gibi içiyorum. Kahve içenler var mı beni aydınlatır mısınız? Çikolataya da zararlı değil diyeceksiniz belki ama canım istemiyor. Çok tuhaf bir şekilde şekerli şeylerden uzaklaştım. Var mi benim gibi olan?
kelebeklerdeniz23 birceefe merhaba canım ikizlere hamileyim 20 haftalık olduk doktorum kahveyi bana hiç yasak etmedi günde bir fincan içebileceğimi söyledi. Senin haftalarındayken kahve ve çiko aşığı olan ben hepsinden tiksinmiştim. Yeni yeni iki üç günde bir fincan türk kahvesi içmeye başladım
minikprensim birceefe Erken dönemdesin ondan istemiyor sanırım benimde istemezdi 1.5ay çikolata filan yemedim, kahvede içmedim ama artık kahvede içiyorum çikolatada arada insanın canı istiyor malesef
Yeppudaa dkbyk hiç yemiyorum bir ara pizza yaptım sucuk koymuştum. Maalesef direk küstüm midem almadı .
kelebeklerdeniz23 dkbyk her gün olmasa da birkaç haftada bir pazar kahvaltılarında yiyorum. Tabi ki güzel pişirmek şartıyla. Bebişlerden önce kahvaltıda çiğ salam çok severdim hamile kaldığımdan beri hiçbirini çiğ yemiyorum.