Ilkayy hayatta korku hep korkuyu getirir. Lütfen iyi düşünün. Bu derece bir kanamaya düşmemiş bebek gayet sağlıklı ve anneciğine tutunmuş bir bebektir. Ertesi güne kanama miktarınız azalacak sonrasında sanki adetin son günlerini yaşıyor gibi leke yaşayacaksın sonra da komple bitip gidecek. Dualarım sizinle, Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻