Ilkayy 1 hafta önce paçamdan kan aka aka acile kaldırıldım. Adet olmak ne kelime sanki kestiler beni. Ped koymama rağmen taşıyordu kanama. Kesin düşürdüm dedim. Bebek ve kalp atışı iyiydi. Kese etrafında yoğun bir kanama alanı var bu kanama 10 gün sürer dedi doktor. İğne yapıldı ilaç verildi. Ben corasprin kullanıyordum. Aspirin kanama alanı oluşturmuş. 3 gün sonunda yoğun kanama kendini kahverengi leke ye bıraktı. 2 gün sonra da lekelenmede bitti çok şükür. Pazartesi kontrole gideceğim. İlaçlarını düzenli kullan, istirahat et canım. Gerçekten çok korkutucu biliyorum haklısın ama sana tutunmuş bir bebeğin var onu düşün korkma seni bırakmaz o 😊