Ilkayy selam canm Allah yardımcın olsun inşallah biran önce biter kanaman.benşm ilk gebeliğim bu kanama yüzünden 12.haftada düşükle sonuçlandı.kese yanında keseden baha büyük kanama alanım vardı.6haftada basladı o aşırı kanamalar kaç kere hastanede yattım sayısını unuttum.kaçkere avucum kadar pıhtı düşürdüm.doktorların tek söylediği sağlıklı gebelik değildi sağlıklı benek değildi.hastanede yatınca bebek kalsaydı inan benimki kalırdı.sadece yatıcaksın iğne ve ilaç kullancaksın onların bile pek etkisi kanıtlanmamış demişti drum bana.sebebini muhakak sor kanama alanı olsaydı gerçi söylerdi.bebekmi aşağıda nedir diye öğren enazından.Allah gardımcın olsun sağlıkla kucağına al inşallah