Morvy Ceyda97 ben haftaya cuma 21+1 de vurunucam çok bir bilgim yok ama bence 20. Haftayı beklemek istiyorum diyebilirsin
PurpleTail Ceyda97 beni de 17 haftalıkken çağırdı yani bu hafta içi gitmeliydim ama erken olduğu için gitmek istemediğimi bi kaç hafta sonra uğrasam olmaz mı dediğim de içiniz nasıl rahat edecekse dediler.20.haftada gitmeyi planlıyorum
Sedasmsk Ceyda97 benide aramadilar ben 18 haftalikken aradım 20 haftada gel dedi pazartesi gidicem bende
mummy_mom Ceyda97 21 .haftada gittim ben.doktorum detayli ultrasondan sonra git dedi.normalde 20den sonra gidiyosun
Fatosef Ceyda97 beni 16 haftanın içinde çağırdılar canm gidip vuruldum bi problemde yaşamadım bebekle ilgili biraz hareketleri durdu ama sonra yine oynadı. Zaten aşıdan sonra genel bir durummus. İlk doz da fazla kol ağrısı yaşadım ama ikinci cok daha hafifti.
Ceyda97 Fatosef bence doğru doktorumla konuştum da 12 haftadan sonra hiç bir sıkıntı olmaz dedi. Hareketleri nerden durdu ki
Fatosef Ceyda97 aşıdan sonra hissetmedim bi iki gün. Ve çoğu kişide olan bir durum olduğunu gördüm doktora da sordum normal dedi. Daha sonra hissetmeye başladım tabi. Zaten sağlık ocağındakiler de ebe olduğu için bilirler haftasını diye düşünüyorum.
mucizem09_ Ceyda97 canim bende 17 haftamda vuruldum kalp atisini dinlendi sonra vurdu suan 19+1 bi sorun yok canim 🥰🥰
Nelmali Ceyda97 son kontrolum pazartesiydi doktorum sordu bana da oldun mu diye olmadım deyince mutlaka ol dedi ben de ilaç yazdırmaya gitmişken oluverdim zaten ebem doktorun izin verirse gel dediği için bekliyorduk alerji riskim var diye 🙈