Hemsire beni aradi cagirmaya sonra demisti 18 haftaliksin daha 20 haftalikken gel dedi dedim ilk gebeligimde 18de vuruldum dedi 18 haftada hala dusuk tehliken olur 20de gel garanti olsun bisey olsa asidan bilinmesin demiati doktoruma sordum ilk gebelgiimde yaptiedigim icin bunda yaptirma dedi 😂 sanirim yaptiramazdim zaten hemsire bana ole dedikten sonra resmen sacmaladi