happypregnant29 düşünme öyle canım inşallah hersey planladığın veya hayal ettiğin gibi olur 🤲🏼💕
Vallah aslında genel istiyordum bugün doktoruma konuştuk ve direk bizim anestezi uzmanlarımız sezaryende spinal tercih ediyor dedi çünkü ameliyat sonrası uyuşukluk Halen devam ettiği için acı hissi alışa alışa oluyormuş uyuşukluk azaldıkça genel anestezide uyanır uyanmaz aşırı acı hissi varmış
Dedi ama merak etme ameliyat esnasında çok panik felan olursan direk kolundan ilacı veririz uykuya dalarsın dedi