SB_ Znrr ayyyy sen daha tazesin kız 🤣🥰 hiç bilmiyordum gerçekten 😊 ama zaman çabuk geçiyor inan bana Allah sağ salim kavusturmayi nasip etsin canım 🤲🏼💕
SB_ Minnosunannesiii öyle düşünme 🤣 kendine bi uğraş bul canım vallah açıkçası bu zamana hangi ara geldim ben anlamış değilim 😅
SB_ Sonay-34 aradım zaten az önce içim rahat değildir gerçekten birdahaki geldiğinde tekrar konuşuruz dedi 😊
Ozge1708 SB_ Tabiki var canm olmaz mı. 9 senenin sonunda kavuşacağım inslalah melegime. Sag salim insallah.
SB_ Cansu-13 ay ne güzel 🥰 bende az önce aradım tekrardan gerçekten içim rahat etmedi 17 mayıs tarihiyle birdahaki geldiğinde konuşuruz dedi
Cansu-13 SB_ o gün resmî tatil bazı hastaneler kapalı olabiliyor benim doktorum biz çalışıyoruz dedi normal hesaplamada 38+2 de sezeryan yapıyorlarmış hem ikizler Burcu olmasın🙈 hemde böyle güzel günde doğsun diye tam 38 haftalık ken alalım dedik
gizemozdemir1990 SB_ yoo benim miyomum var, yani basindan beri sezaryen olcagi belli ama doktorum degisik biri prensipleri boyle sanirim😂
SB_ Cansu-13 hahaha bende tam tersi keşke boga burcu olmasa diyorum ama 20sinden itibaren ikizler başlıyor normal doğum olsaydı ikizler olacaktı bende dedim kendi kendime madem boğa olacak o zaman 19 mayıs olsun eğer 19 mayısta almayacaksa 20sinden sonra alsin diyerekten aradım 😁
SB_ Ozge1708 ay o zaman daha çok sevindim adına canım Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin Nice beraber güzel yıllarınız olsun 🤲🏼🤲🏼🤲🏼🤲🏼💕
EceveDenizinAnnesi SB_ yaaa ne güzel işte, herşey sağlıkla ilerlemiş gününüz belli olmuş. Bizim de 10 günümüz kaldı. İnşallah zamanında sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız. Dualarım sizinle🙏
SB_ EceveDenizinAnnesi sizde şimdi kesin benden daha çok heyecan vardır 😊 çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için Allah hepimize kolaylık sabr ve sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏼💕
EceveDenizinAnnesi gizemozdemir1990 benim doktorum sezeryan tarihini 37 de veriyoruz dedi ama erken doğum riski ile bu günlere geldiğimiz için 36. Haftada günü belirledik.
gizemozdemir1990 EceveDenizinAnnesi bende o yuzden sasirdim suan 1 ay kala hatta 5-6 hafta kala tarih almis olanlara