Elfsndkl Haftamız aynıymış biz de 28+3 olduk 😊 ve benim de kızım olacak inşallah 😊😍 Genel olarak her şey yolunda gidiyor ama dün gece çok aşırı burun kanaması yaşadım ve ister istemez stres yaptım biraz. Acile gittim çok önemli olmayacağını söylediler ama ben kendi doktoruma da gideceğim birazdan randevum var, içim rahat etmedi 🤷🏻♀️