Betus93 Sezen07 ekim gelmezki. Ben 21+4 gunlugum ekimin sonu 29-30 ekim dedi doktor. Seninki benden 3 hafta geride daha. Kasim olur seninki. Tabi erkenden gelmezse
Senaarass Mrvbdk bnmde ilk gebelik hani demek istedigim şu hani bn 24 haftlaik hamileyim ya doktoe simdien sezeryen diyormu
BarBeyzazer 23+2 çift yumurta ikizlerim bir kız bir erkek 😍 15 ekim tahmini Doğum tarihimiz inşallah son haftaları görürüz 🙏
Loya SaadetBayrak kaç kaftalıkken erkek denildi cnm ben 16 da gittim kız dedi ama hiç inanasım gelmedi hep erkekmiş gibi hissediyorum yanılma payları oldugu için artık dogumda diyorum cok vakalarla karşılaştım öyle kız diyipte erkek doguranlar
Aysun2834 Senaarass 23+5 olduk bizde doğumum 12Ekim Rabbim kucağımıza almayı nasip ederse cinsiyetimiz kız bu arada 😍😍
bambumsu Tam 24 hafta bugun 😊 Dogum 10 Ekim gozukuyo simdilik, insallah zamaninda saglikla gelirler 🙏🏻 Kızımız oluyoo 😍💞
OzenMeryem Senaarass doktorum 10 20 ekim arası dedi daha kesin değil tam tarih 😊 yarın 23 haftalık oluyoruz inşallah 💙👼🏻
bambumsu Kenanizm18 Oglunuzla birlikte Ege’nin soğuk sularında simitle yüzüp, sahilde blw calismalari yapmak istiyoruz Sn. Dünürüm 😂