Elifdilara 23+0 şimdilik kız görünüyor.degismesinden cok korkuyorum:)) Tahmini dogum 17ekim hayırlısı bakalım ☺☺☺☺
bambumsu Kenanizm18 Oglunuzla birlikte Ege’nin soğuk sularında simitle yüzüp, sahilde blw calismalari yapmak istiyoruz Sn. Dünürüm 😂
Betus93 Sezen07 ekim gelmezki. Ben 21+4 gunlugum ekimin sonu 29-30 ekim dedi doktor. Seninki benden 3 hafta geride daha. Kasim olur seninki. Tabi erkenden gelmezse
BurcuGnl 25 haftalığım bende ekimin ilk haftası olucak inşallah prensesimi heyecanla bekliyoruz ☺️☺️☺️☺️😍😍😍😍🤰🤰🤰🤰🤰