Hzldnz herkesin durması gerektiği yeri usulünce anlat bence. Yoksa bu ilerki zamanlarda başına dert olur. Hepsini geç ben şimdiden diyorum ki bebeğimi benden başkası koynuna alıp uyutursa , kokusuna alışırsa benim kokumu unutursa diye düşün düşün delircem. Şimdiden herkese bunun sinyallerini veriyorum özellikle doğduğunda ilk 40 gün sadece benim koynumda uyuycak diye 👍🏻🥺 sağlıkla gelsin bebişlerimiz