Hanımlar merhaba,
Dogumuma çok az bı zaman kaldı. Kayınvalidemin tanıdığı da doğum yaptı yakın zamanda. Doktor göbek bağı düşene kadar yıkamayın demiş🤔 benim annem de ilaçlı olacak vücudu eve gelir gelmez yıkanır çocuk o eskidendi diyor. Göbek bağına temas etmeden yıkarız dedi. Ben de arafta kaldim doğrusu🙄 yardımcı olur musunuz deneyimli anneler😇🙏
-