Hzldnz benim kızımı doğumun ertesi gün hastanede bir getirdiler yıkamışlar, bide saçlarına şekil vermişler😂 sordum nasıl yıkadınız diye, bu banyo süngerlerini suya batırıp bebeğin üstüne sıkarak veya silerek yıkıyorlarmış. Göbeğine su gelmeden. Ama biz eve gelince göbek düşene kadar yıkamadık sadece ahaklarını suya sokuyordum akşamları.