Berna4161 Durunbigeldim bende nasipse ağustos sonu eylül başı gibi doğurmuş olucam. Doğar doğmaz yapılsın dedim eşime. Oda olmaz öyle anlı şanlı olacak dedi sağolsun çukur dizisinin sünnet bölümünden sonra 🤣 bu akşam yemek masasındayken kayınpederime söyledim baba ben böyle istiyorum ama oğlun kararsız diye. Kızım ne diyosa o olacak dedi ve konu kapandı❤ etraftan duydum bende herkes çok rahat etmiş.
Mervuras26 Durunbigeldim benim de depocumun mayısta. Eğer bebekte bir sorun yoksa hastaneden taburcu olmadan sabah yaptırmayı düşünüyorum 2. Gün yaptırabiliyoruz bebecikler küçükken acı hissetmiyorlarmış ilk bir hafta bu süreçte önemli dediler . Yeğenime yAptormıştık çok şükür sorun yaşamadık. Diğer yeğenime 3 aylıkken yaptırdık onda baya zorlandık . Tuvaletini yapamıyordu açıldığı için bezini açıyorduk anca öyle yapabiliyordu . Demem o ki düşünüyorsanız bence çok ertelemeyin🙋♀️
icedearth Durunbigeldim ben 40 günlükken yaptıracağım ilk hafta yaptıranlar var ama ciğer gelişimi tam oturmadığı için çok tavsiye edilmiyor ama aklı ermediği zaman yaptırmak en iyisi
biranneikikedi Durunbigeldim benim doktorum hemen önermedi. Dünyaya gelmek onun için zaten zor tekrar travma yaşatmaya gerek yok dedi. 1,5 yaşına kadar yaptırmayı düşünüyorum ama
Ekvatoral Durunbigeldim biz en azından kırkı çıktıktan sonra altı aya gelmeden yaptırmayı düşünüyoruz inşallah. Hemen yaptırmayı istiyoruz ama bebek bakımı konusunda deneyimimiz olmadığı için bir de Allah esirgesin sünnetten kaynaklı bir durum da olursa zor olur yavrumuza bakamıyız hakkıyla diye hemen olmasın dedik.
Hmsrqw Durunbigeldim yeğenimi 3 aylıkken yaptırtmıştık ve çom rahat ettik tabi benim fikrim dlğumda olması çocuk çabucak atlatıyo
Bugcuu @Durunbigeldim 6 aylıktı ben oğlumu sünnet ettirdiğimde iyiki yaptırmışım sonra zorlanacakmışız. Bi yakınım yürümeye başladığında falan yaptırdı çok zorluk çekti bebek durmadı sürekli yürümek istediği için dikişlerde sorun oldu. Ne kadar erken o kadar iyi ❣️
Canimoglummmm Durunbigeldim En güzeli doğduktan sonra bebek dönmeye başlamadan önce ama şimdiki aklım olsa hemen 40 ında yaptirirdim.çok pişmanım yaptirmadigima pandemi yüzünden yaptırmadım 🤦Küçükken dönemiyor hemde 2-3 günde iyileşiyor.Simdi yaşına geldi yürüyor nasıl sünnet ettircem diye düşünüyorum.
Manana07 Durunbigeldim ben çocuk cerrahı ile görüştüm. Bebeğin vücudunu 40 gün içersinde toparlaması gerekiyor hem bu arada sorun varsa tespit ediyoruz (dik ya da yamuk olması vs), tekrar ameliyata gerek kalmıyor. Bu yüzden 40 geçer geçmez getir yapalım dedi ama 2 ayı da geçmesin dedi.
bademsekeri42 Durunbigeldim Zaten bana sünnet düğünleri çok gerrksiz geliyo ne alaka pipisi kesiliyo çocugun düğün yapıyolar 😑 bende ilk 3 ay içinde yaptırmayı düşünüyorum ama eşim karşı öyle şey mi olur falan diyo bakalım doktora sorarım yanında oda olur derse inşallah yaptırırız
badehandeyldz Durunbigeldim 40 I çıkınca ettirecem hatta bunu duyan halası Mevlüt kıyafeti almış sünnetten sonra fotoğraf çekmek için☺️
Annesininkuzusu01 Durunbigeldim Ben henüz 8 haftalığım ama oğlum olursa eğer 3-4 aylıkken sünneti aradan çıkarmayı düşünüyorum. Hem sünnet çok sağlıklı erkek bebek çocuklarda iltihap, üsteme sistemi hastalıkları çok sık görülüyor.
Melek- Sevgiinur ilk 6 ay yaptırırsanız genel anestezi almasına gerek kalmaz. Genel anestezi riskli bir uygulama malum, o sebepten dolayı ben olsam 3 aylıkken falan yaptırırdım:)
Polats Durunbigeldim Ben 1 ay sonra yaptırmıştım. 3 gun sonra iyileşmesi oyle bardak kapama fln gibi bisey de olmamıştı direk bez bağlamıştım. Küçükken hücre yenilenmesi hızlı olduğu icin cabuk iyileşiyor ve acı hissiyatı olmuyor. Simdi yine Allah nasip ederse oğlum olcak onu da erkenden yaptırmak istiyorum
annee27 Durunbigeldim 2 aylikken ettirdim iyikide ozamn yaptrdm hareketlennce cocuklar icinde bizler icinde zor oluyor. Ne kadar kucuk okadar iyi cocugum anlamadi bile sadece sunnet oldugu gun ignelerin etkisi gecnce biraz agladi agri kesici verip aksamina biseui yokmus gbi davrandi. 😊👶 zor bi surec bence buyumeden yapilmali
HarleyQ Durunbigeldim yaşına girmeden 7-8 aylıkken ettirdim ben rahat geçti. Doğar doğmaz çok küçüktü kıyamadım az toparlamasını bekledim
mmek_2014 2 oglum var ikisini de 2,5 aylıkken sünnet ettirdik çok rahat geçti 3-4günde iyileşti. Çocuk büyüdükçe zorlaşıyor erken yaptırmak en iyisi
Beyzan Durunbigeldim bizim çocuk doktoru 15 gün geçsin en az dedi çünkü yeni doganda ciş takibi beslenme ve kilo alımı için önemli. Aynı zamanda içerden gelen bir tikaniklik vs var mı anlamak için önemli o nedenle bı 15 gün geçsin hem sen de kendini toparlarsin ister istemez huysuzluk olabilir bebekte dedi. İlk oğlumu inmemis testis ameliyatı yüzünden 2 yaşına kadar beklettik ikisini bir olsun diye çok çok zor geçti çocuk her şeyi biliyor aklı eriyor pansuman süreçleri sıkıntı oldu. Bu sefer niyetimiz 3 aylıkken yaptırmak zaten Haziran sonu doğacak inşallah Eylül Ekim ayı ideal diye düşündük
Sevgiinur evet bende ondan korkuyorum bide erkenden olsun bitsin çocuk hissetmesin istiyorum ana bakalım Beyzan
melegiiimm Durunbigeldim yok sarilma vs yok.doktor isini bitirince kagit bardagin altini kesti pipisinin uzerine koydu bu kirlendikce degistir annesi dedi bukadar.birde krem verdi.cokta aglarsa diye narkoz gibi bi sivi verdi siringa icinde.2 kere onu kullandim 4 gunde kremi sürdüm ve yaklasik 3 4 gune bardaga bile gerek kalmamisti.