NefesDeniz merhaba,sunnetten sonra 2 3 saat beni cok zorladi yani aglamasi durmadi emmek istemedi falan ama daha sonra hersey yolundaydi.doktorumuz siringa icerisinde narkoz vermişti o cok isimize yaradi sonrasinda.yani ilk 3 saatten sonra hicbir sikintimiz kalmamisti.birde kesinlikle karni tok götürün uyku modunda götürün oyle daha rahat oluyordur eminim.zaten kucuk oldugu icin yarim gun sonunda hersey normale dönüyor.bebekte sizde normale donuyorsunuz.yaklasik 3 4 gun icindede komple yara iyilesmis oluyor sunnet olayo unutmus bile oluyor. Yani hatirladigim bunlar 3 sene oldu neredeyse.d