Ben oglumu 2 yasinda bezden kesmden once yaptirdim biraz zor oldu yuruyordu aciyo vesaire diyordu uzulmustum o zaman,yine tabiki cabuk atlatti iki gun surdu surmedi suan hatirlamiyor bile..Ama bu seferki erkek olur ise hemen dusunuyorum dogumdan sonra yapiyorlar cocuk hic anlamadan hatirlmadan bezliyken halletmeli o isi..