Habibe34 Mervensn1 bende 34+1 im ama benim doktorum 37 de alalım diyor. Bebeğin kilosu ne kadar gelişimi haftasıyla uyumlumu sizin.
Mervensn1 Habibe34 2400 bugün gittik kontrole haftasıyla uyumlu dedi ben 38 de al dedim doktora 1 hafta daha dursun 1 hafta 1 haftadır dedi acil bir şey olursa zaten hemen alırım dedi tamam dedim
Fatmalina dugmeninannesiii sezeryan beni korkutuyor niye bilmiyorum ya bana da sezeryan dedi ama korkuyorum 😃
Buketkucuk Dareyn 36+4 haftalık olduk foğum tarihimiz hala net bir şekilde belli değil ama ultrason da 12 mayıs olarak görünüyor bakalım🙊🥰
Habibe34 Bmom aynı 34+1 ama benim sezaryen daha erken gelmezse 37. Haftada alalım diyor doktorumuz ama ben en azından 38 -39. Haftayı görmek istiyorum
Habibe34 Bmom suyum fazla 2 hafta da önden gidiyormuşuz. Ama ben 37 de sancım suyum gelmezse aldırmayı düşünmüyorum eğer doğum başlamazsa 38 sonu veya 39 a kadar beklemeyi düşünüyorum.
klncnurhan Jesca Sizinle aynıyız 🥰 Bizde bugün itibariyle 35 haftalık olduk kızımla. Normal doğum olur ve gününü beklerse bizimde 21 mayıs inşallah 🧚♀️
Jesca klncnurhan yaa ne güzel.. Bizimde çatı muayenesinden sonra doğum şeklimiz belli olacak inşallah
Bmom Habibe34 sezeryanda genelde beklemezler evet, ama sancı su geldikten sonra normal de olabilir niye sezeryan diye konuştunuz
ikiponcik_annesi Dareyn 34 ama takılıp kalmış gibiyim sanki aylardır bu haftadayım yaklaştıkça geçmiyoo 🙈 sert tekmeler hem çok tatlı hem çok acı bu arada 😁
Ezgifatma2010 Dareyn sezeryan mı olacak bende aynı sizinleyim ama bizimki erken olacak 34ü bir tamamladaydık hayırlısı ile
Gigy Dareyn 35+4 nasıl geçti anlamadım valla,geceleri biraz huzursuzum o kadar ,heyecanla bekliyoruz 😍😍🎉
Mervensn1 Melos2234 benimkinde çok sakin dürtüyorum karnımı öyle oynuyor,yaa ne güzel doğum günleri aynı amin inşallah hepimizin 🌸🙏