Bmom Dareyn 34+1 26 Mayıs gösteriyor tarih olarak ama o zamana kadar beklemez normal gözüküyor şuan☺️
Habibe34 Bmom aynı 34+1 ama benim sezaryen daha erken gelmezse 37. Haftada alalım diyor doktorumuz ama ben en azından 38 -39. Haftayı görmek istiyorum
Fatmalina dugmeninannesiii aynıyız sizinle 34 +5 ama doktorum 11 mayısa sezeryan olur dedibende normal doğum istiyorum 😬
mrsbiyolog Ne zaman 33+3 oldum anlamadım valla😪😪 zaman çok hızlı geçti hamileliği başa alamıyor muyuz?
Sidal Dareyn bizimde son 21 gün kaldı canım tahmini doğum 7 mayıs zaman geçsin diye hep dualar ederdim zaman durmuştu zaten ama şimdi diyoeum ne çabuk geçti sanırım hamileliğimi özleyeceğim ama oğluma kavuşmak için de can atıyorum 💙😍
klncnurhan Jesca Sizinle aynıyız 🥰 Bizde bugün itibariyle 35 haftalık olduk kızımla. Normal doğum olur ve gününü beklerse bizimde 21 mayıs inşallah 🧚♀️