Sakel28 37+6 olduk tahmini doğum tarihimiz 1 Mayıs, oğluşum birazcık iri bir bebek salı günü çatı muayenesi olacağım eğer çatı müsait değilse nisanın sonunda sezeryan olur büyük ihtimalle 😇
-Kbra8- Fatmaada2015 bende 35+3üm ama 18 Mayıs görünüyor Doğum. Siz Sezeryan falan mı olacaksınız acaba. Program da bana 32gün var Doğuma diyor 😊
Fatmaada2015 -Kbra8- benmde normalde 17 Mayıs 40 hafta ama ben 3. Sezeryanım olacak 10 Mayıs yani 39 haftada alırız demişti doktorum fakat erken Doğum riskinden her an olabilir eğer beklerse 3 Mayıs 38 haftada alıcaz dedi inş bekleriz beklemesede ne zaman gelirse artık nasip
selinn35 Dareyn aynıyız bende o hafta ve gundeyım ama doktorum bana gun vermedi. Haftaya nst ye girecegim belki o zaman verir bilmiyorum. Size ne zaman verdi gunu ?
mom77 Dareyn bizde 32+5 olduk ama bebegım bugün kontrolde 34 haftayla uyumlu cıktı sag böbregımde genisleme oldugu için 41 cm olmus doktorum 37-38 e kadar bekleriz böbregının durumuna göre ya sunıyle normal baslatırız yada sezaryene alırız dedi suan 25 mayıs gibi duruyor dedi bakalım hayırlısı 🙂🌸 heyecanlanmaya basladık artık (: )
ecemeric Dareyn 34+ 3 üz şuan henüz gün almadık sezaryen için. 36.haftada kontrolüm var kızlar sizce gün verir mi artık doktor?
-Kbra8- Min23 benim 35+3 bugün. Ve 32 gün diyor Doğuma. Son adet tarihim 11 Ağustos. 18 Mayıs da tahmini Doğum demişlerdi bende bilemedim 🤭😊
Selmakaraduman20 Dareyn şuan aynıyız sizinle mayıs sonu haziran başı artk ne zaman gelirse kızımız.🤲❤️😂
-Kbra8- Fatmaada2015 anladım. Benim ilk doğumum olacak. Daha belli değil normal mi Sezeryan mı. Doktorumuz bakalım ne diyecek 😊