Fatmaada2015 Dareyn 35+3 deyiz normalde 10 Mayıs ama 3 mayısa kadr gelsek yetişsek bize yeter sancılarım war her an Doğum olabilir bekliyoruz
Melos2234 Mervensn1 aynı gün doğum yapacağız 😀 tabi benimki şimdi çıkarsam yok demez durmuyor sağlıkla gelsinler inşallah ❤️
-Kbra8- Fatmaada2015 bende 35+3üm ama 18 Mayıs görünüyor Doğum. Siz Sezeryan falan mı olacaksınız acaba. Program da bana 32gün var Doğuma diyor 😊
Mervensn1 Melos2234 benimkinde çok sakin dürtüyorum karnımı öyle oynuyor,yaa ne güzel doğum günleri aynı amin inşallah hepimizin 🌸🙏