seda_00 hic bozma canim moralini insanlar gercekten cok acayip insani cocuk sahibi olduguna bile pisman ederler.ben cok seye laf isittim inan kimseyi mutlu edemezsin gor bak daha nelerine dil uzatacaklar.hic birine kulak asma cevabini ver cunku cevap alamadiklarinda daha cok insanin uzerine geliyorlar