seda_00 kimisi beğenir kimisi beğenmez, anlam olarak sakıncası yoksa siz de beğendiyseniz kimseye bir şey demek düşmez. Şahsen ben uyumlu bulmadım ama saçma deme cüretinde de bulunamam , siz beğendiyseniz millete halt yemek düşer. İnsanlar her şeye karışmayı kendine hak görüyor , bebeğin ismine anne ve baba ortak karar verir başka hiçkimsenin laf söylemeye karışmaya hakkı yok.