O kadar güzel ismi begenmeyecek kadar seciciler ama kendileri de vakti zamanında doğurmuş koydukları isimlere bak onun bunun boyundurugu altında yaşamışlar kimse onları insan yerine ana baba yerine koymamış o zaman onlara sesi çıkmayanlar şimdi sesleri bize çıkar oluyor.. gelde sinir olma işte