seda_00 Oğlumuzun adını Mehmet azad koymaya karar verdik isimli hastane çıkışı tulum yaptırdık . Ailelerimizin yanında söylediğimizde çok saçma olmuş hiç uymamış bu nasıl isim diye dalga geçtiler. Beni isimden soğuttular resmen .sizce kötümü
Meyracukurmaraz Buna sadece eşiniz ve siz karar verebilirsiniz. Kimsenin morelinizi bozmasına izin vermeyin.
Aysun1983 seda_00 azad çok güzel isim cnm çocuk sizin kime ne sakın değiştirme onlarda zamanla alışacak
Znrr seda_00 çok güzel canım gayette uyumlu. Etrafına aldanma eşinle içinize sindiyse gerisi mühim değil.
Deletedmom15262 Herkes herseyi çok bilir ama hiç kimse hiçbirsey beğenmez kimseyi memnun etmek zorunda değilsiniz isim gayet güzel siz beğendiyseniz mesele yoktur sağılıkla doğsun yavrunuz💓