Znrr kwske belli konularda sinir olsa sizde haklısınız kendinizce ben aktif.kullanici değilim gerek duymuyrm zaten sıkıntı olmadıkça bak bana cevap veren benimle ayni sorunu yaşayan arkadaşlarımda varms en azndan görmüş oldum tabiki kimseye göre degerlendirmiycm ama surda bi dedikodu postu açsam bu kdr taslanmazdim herlde iyi geceler.