Meleklerannesi bebek şu an senin yediğinden değil, depolarından besleniyor. Eğer doğru şekilde beslenirsen oruç aslında sağlıktır. Ama kimsenin sana tut tutma gibi waazları olamaz. Ben tutamıyorum çünkü doğumum yakın. Kaza ettim. Yerinde olsam böyle bir post açmazdım. Wicdanen rahat etmediğin için açtığını düşünüyorum ama bu senin kararın 🙏🏻 Ben senin yerinde olsaydıma gelirsek, kesinlikle tutardım.